.

~Serahkanlah segala peristiwa yang kita alami kepada ALLAH s.w.t.. Apa pun yang kita terima, kita perlu bertawakal kepada-NYA dan berpegang teguh kepada janji-NYA. Jangan sesekali berburuk sangka kepada ALLAH s.w.t. dan sentiasalah redha pada setiap yang telah ditentukan-NYA. Insya-ALLAH, kita tergolong dalam orang-orang yang mencapai kemenangan.~

Saturday, March 17, 2012

PANDUAN GRED PEMARKAHAN UPSR,PMR DAN SPM

Jom kita tengok untuk gred peperiksaan 


24 comments:

  1. grade yg atas tu utk apa ek? Spm or pmr?

    ReplyDelete
    Replies
    1. SPM....yang ada pointer tu selalunya digunakan mcm MRSM..

      Delete
  2. Bukan PMR grade turun ke? Tolong laaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kami kat sekolah masih guna gred ini tq

      Delete
  3. ini gred saps la...kalau yang PMR sebenar tu sy tak tau la sebab dia berdasarkan pencapaian pelajar semalaysia....maaf la sbb ni sy bg tau pelajar sy....gred sekolah

    ReplyDelete
  4. tahun ni gred turun katanya ......Form student pmr . .Gred = BM: 67 A . KHB: 75 A . MATH: 72 A . BI: 67 A . PAI: 70 A . SJ: 75 A . GEO: 75 A . SN: 70 A . bahasa arab :85

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan ke tu gred PMR 2012 ?

      Delete
    2. Kengkawan , sila tengok tarikh comment :)
      December 8, 2012 at 4:09 PM

      Delete
  5. Dpt di mana info?

    ReplyDelete
  6. Gred bagi bahasa cina leh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bahasa cina berapa markah dapat a?

      Delete
    2. mungkin mcm bm, 65 ke atas

      Delete
  7. semoga sahaja gred sejarah 2013 turun, 75 ke atas A. amin !

    ReplyDelete
  8. xyah 75 A .. 60-A

    ReplyDelete
  9. usaha lh, jgn harap gred turun...baru tau pencapaian kita mcm mana

    ReplyDelete
  10. sye pun dpt 4A1B upsr tahun nie..yang x dpt 2 sabar je lha ehh..assalammualaikum..semua.

    ReplyDelete
  11. Gred D UPSR lulus tak?

    ReplyDelete
  12. ak tkot 4 subjek sc bm bi kh

    ReplyDelete
  13. Jgn pcye sgt kat gred2 gitu..

    ReplyDelete
  14. Ni just kegunaan d sek...tak pyh risau la :)

    ReplyDelete
  15. bukan dah turun ke gred PMR !!!

    BM 67 A. KH 75 A. MATH 72 A. BI 67 A. PAI 70 A. SJ 75 A. GEO 75 A. SN 70 A.

    ReplyDelete